Ruszyła kampania promująca Weekend Politechniki Łódzkiej w Manufakturze pod hasłem "Rozkręcamy ca(ł)ką Łódź!". Od początku maja na ulicach Łodzi możemy oglądać projekty studentek naszego wydziału, widniejące na licznych billboardach i citylightach Urzędu Miasta Łodzi.
Prace nad projektem identyfikacji wizualnej dla tego wydarzenia trwały od grudnia 2014 roku. W ciągu 6 miesięcy zostało zaprojektowanych i zrealizowanych kilkadziesiąt różnych form reklamowych - od billboardów przez projekt zadruku powierzchni wagonu tramwajowego do nadruków na koszulki.
Projekt identyfikacji wizualnej Weekendu Politechniki Łódzkiej w Manufakturze realizują studentki Wzornictwa ze Studenckiego Koła Naukowego Designer działającego przy Wydziale Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej. Są to: Natalia Bartczak, Aleksandra Bieniek, Weronika Dziedziela, Agata Kość, Marta Nawrocka, Karolina Włodarczyk. Projekt od strony merytorycznej koordynuje opiekun koła dr Anna Szumigaj – Badziak.
Na stronie dotyczącej 70. lecia obchodów PŁ znajduje się zakładka dotycząca projektu identyfikacji wykonanego przez SKN Designer:
http://calka.p.lodz.pl/Identyfikacja.html
Zdjęcia: Natalia Bartczak
Gdzie można dostać piny? (trzecie zdjęcie od końca)
OdpowiedzUsuńPodczas weekendu w Manufakturze ;)
Usuńchek. http://6s9z3z7u74.dip.jp http://ph7ahe3rp3.dip.jp http://zjc3jxjp3g.dip.jp
OdpowiedzUsuń